Extra, extra! Setmana amb moltes coses per dir :)

¡Hola familias!

La semana ya termina y a continuación vamos a hacer un repaso de todo lo que hemos hecho.

Empezamos la semana haciendo una dinámica de cohesión con el texto y el vídeo de “Las ocas”. ¿Sabíais que vuelan en V como formación cooperativa? Eso nos ha ayudado a ver las cosas de otra manera y aprender que si trabajamos unidos podremos lograr nuestros objetivos como grupo.

---------- o -----------

Hola famílies!

La setmana ja acaba i a continuació farem un repàs de tot el que hem fet.

Comencem la setmana fent una dinàmica de cohesió amb el text i el vídeo de “Les oques”. Sabíeu que volen en V com a formació cooperativa? Això ens ha ajudat a veure les coses d'una altra manera i aprendre que si treballem units podrem aconseguir els nostres objectius com a grup.

                                     

¡También empezamos nuestro proyecto! No tenemos aún claro el título, pero va a estar relacionado con el Mundo y todo un conjunto de temas que lo engloba: países, monumentos, cocina, mitología, etc. En las próximas sesiones iremos avanzando y concretando más y así nos podréis ayudar desde casa.

En matemáticas, hemos trabajado las divisiones por una cifra y, a partir de ahí, aprovechamos para trabajar la resolución de problemas. Es importante tener claro los pasos a la hora de resolverlos porque eso nos facilita el entender lo que nos pide y que el resultado sea el correcto.

---------- o -----------

També vam començar el nostre projecte! No tenim encara clar el títol, però estarà relacionat amb el Món i tot un conjunt de temes que l'engloba: països, monuments, cuina, mitologia, etc. En les pròximes sessions anirem avançant i concretant més i així ens podreu ajudar des de casa.

En matemàtiques, hem treballat les divisions per una xifra i, a partir d'aquí, vam aprofitar per a treballar la resolució de problemes. És important tenir clar els passos a l'hora de resoldre'ls perquè això ens facilita entendre el que ens demana i que el resultat sigui el correcte.

 

En lenguas, hemos estado haciendo una adaptación del juego “¿Quién es quién?” para trabajar las descripciones físicas y que nuestros compañeros adivinaran el personaje que nos había tocado a cada uno. También hemos ejercitado la memoria con un trabalenguas y hemos realizado unas exposiciones breves sobre científicos y científicas.

En valores hemos trabajado el esfuerzo y la dedicación con un vídeo de Origami. El producto que hemos hecho ha sido un cubo que algunos se han llevado a casa y otros han utilizado como lapicero. 

Aquí os dejo el enlace para que podáis ver las fotos del cubo de Origami, así como la actividades de la semana pasada sobre el género y número con tarjetas y unas estaciones matemáticas.

---------- o -----------

En llengües, hem estat fent una adaptació del joc “Qui és qui?” per a treballar les descripcions físiques i que els nostres companys endevinessin el personatge que ens havia tocat a cadascun. També hem exercitat la memòria amb un embarbussament i hem realitzat unes exposicions breus sobre científics i científiques.

En valors hem treballat l'esforç i la dedicació amb un vídeo d'Origami. El producte que hem fet ha estat un cub que alguns s'han emportat a casa i altres han utilitzat com a pot pels llapis.

Aquí us deixo l'enllaç perquè pugueu veure les fotos del cub d'Origami, així com  les activitats de la setmana passada sobre el gènere i número amb targetes i unes estacions matemàtiques.

 .

Nuestras maestras de inglés hicieron un gran trabajo y actividades durante semana de Tots Sants y aquí tenéis los resultados. Si podéis, os animo a dejarles un comentario y felicitarlas por el esfuerzo y dedicación para elaborar unos murales tan preciosos. Si hacéis clic en la foto, iréis directamente a la entrada de su bloc.

---------- o -----------

Les nostres mestres d'anglès van fer una gran feina i activitats durant setmana de Tots Sants i aquí teniu els resultats. Si podeu, us animo a deixar-les un comentari i felicitar-les per l'esforç i dedicació per a elaborar uns murals tan preciosos. Si feu clic a la foto, anireu directament a l'entrada del seu bloc.

 


Por último, pero no menos importante, dar las gracias a las clases que a lo largo de la semana han ido pasando a ver nuestro pasillo y se han interesado por nuestros cuentos. Es más, la clase de 2do A nos escribió una carta de agradecimiento y nos preguntó cómo habíamos hecho la manualidad, por lo que hoy 6 de los nuestros han bajado a explicarla. Podéis ver las fotos de la visita aquí.

---------- o -----------

Finalment, però no menys important, donar les gràcies a les classes que al llarg de la setmana han anat passant a veure el nostre passadís i s'han interessat pels nostres contes. És més, la classe de 2n A ens va escriure una carta d'agraïment i ens va preguntar com havíem fet la manualitat, per la qual cosa avui 6 dels nostres han baixat a explicar-la. Podeu veure les fotos de la visita aquí.


Os dejo un enlace con algunos juegos para que podáis repasar las divisiones, multiplicaciones y el cálculo mental. JUEGOS MATES.

También os dejo unas adivinanzas, ¡a ver si conseguís encontrar la solución!

¡Y RECORDAD que el lunes hay que entregar la actividad de plástica!


Una madre manda a su hijo al río para que le traiga exactamente 3 litros de agua, Para ello le da un bote de 4 litros y otro de 9 litros ¿cómo puede medir el niño con exactitud los tres litros sirviéndose únicamente de los dos botes?

 

Se mete un bolígrafo normal, de plástico, en una botella de agua. ¿Cómo se puede sacar sin tocar para nada la botella, con nada, ni romperla?

---------- o -----------

Us deixo un enllaç amb alguns jocs perquè pugueu repassar les divisions, multiplicacions i el càlcul mental. JOCS MATES.

També us deixo unes endevinalles, a veure si aconseguiu trobar la solució!

I RECORDEU que el dilluns cal lliurar l'activitat de plàstica!

 

Una mare mana al seu fill al riu perquè li porti exactament 3 litres d'aigua, Per a això li dóna un pot de 4 litres i un altre de 9 litres com pot mesurar el nen amb exactitud els tres litres servint-se únicament dels dos pots?

 

Es fica un bolígraf normal, de plàstic, en una ampolla d'aigua. Com es pot treure sense tocar per a res l'ampolla, amb res, ni trencar-la?


Eso es todo por esta semana. Espero que descanséis y disfrutéis al máximo del fin de semana.

¡Nos vemos el lunes! ¡A ser buenos!

---------- o -----------

Això és tot per aquesta setmana. Espero que descanseu i gaudiu al màxim del cap de setmana.

Ens veiem el dilluns! A ser bons!


Comentaris

  1. Moltes gracis per el resum, ens encanta saber que fan els nens dins les aules 😍

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada