MINI PROJECTE " FUTBOL"

 



Durant aquest trimestre, un grup de companys han estat queixant-se de la prohibició de jugar a futbol a l’escola. Un cop realitzada una tutoria, ens vàrem adonar que la queixa no servia de res si no anava acompanyada de coneixement  o una proposta de millora.

Així que es va realitzar una votació de tota la classe i ens va vàrem posar d’acord per investigar el per què  està prohibit el futbol i com podríem millorar els nostres patis. D’aquesta manera realitzaríem un mini projecte paral·lel sobre el futbol.

Un cop decidit, es va realitzar una  assemblea per poder 

organitzar-nos per començar a investigar i vàrem arribar a la conclusió que era necessari una entrevista amb el director de l’escola.


A aquesta entrevista, el director enS va indicar les raons pedagògiques per les quals es va prendre a nivell escolar aquesta prohibició a l’hora del pati:

·       El futbol és l'esport més present a tots els mitjans de comunicació i xarxes socials.

·       Els nens ( la gran majoria de nens i no nenes) juguen a aquest esport deixant de costat la resta d’esports i només es relacionen amb els mateixos companys.

· L’espai que s’utilitza per jugar a futbol és molt gran i només es aprofitat per un número petit d’alumnes.

·    És un joc al qual s’inicien moltes baralles.

 

Ara que ja teníem les raons, cal investigar si això és cert i de què manera ho podem solucionar.

Com a bons investigadors, estam anat punt per punt i realitzant hipòtesis, investigacions i conclusions.

Per ara hem abordat els dos primers punts.

En un primer moment haurem de mirar les notícies per veure quan de temps dediquen al futbol i quan a la resta d’esports i si es dedica temps a  l'esport  femení.

I de manera simultània, estam realitzant un qüestionari a tota l’escola amb les dades que ens han paregut més interessants per la nostra investigació.









En aquest moments estam realitzant gràfiques de barres i estadístiques per tal de elaborar conclusions i propostes.






HO ACONSEGUIREM?

 

To be continued...

 






Comentaris

Publica un comentari a l'entrada