El més meravellós del món

La setmana passada els alumnes varen haver d'expressar que era per ells el més meravellós del món.

Vaig portar un cofre i els hi vaig dir que ho havia posat dins, que després els hi ensenyaria.

En cercle de diàleg, aquestes varen ser les seves reflexions:

Laura M. : la meva família i amics.
Aitor: un cor de paper que representa amor.
Leo: estar amb la meva família i els meus amics.
Roger: la meva família, la música que és meravellosa i tenir tots aquestos bons amics que estan aquí a la classe.
Pol: la mami i el papi.
Ariel: estar amb els meus amics i jugar als lego amb la meva família i amics.
Davyd: jugar als blade amb els meus amics de classe.
Rubén: la meva família, els amics i jo mateix.
Teo: a jo me posen molt content tots els meus amics, i m'agrada jugar als blade amb ells.
Sara: la meva família, els meus amics, el meu hamster i poder estar amb na Carmen.
Nerea: el més meravellós és que la meva família i amics tenguin salut.
Júlia: tota la meva família; pares germana, avis, padrí... amics i la salut.
Laura N.: estar amb els meus pares i amb els amics.
Bruno: l'amistat, la salut, el amor i la família.
Ariadna: la família, els amics, na Carmen i Egipte.
Iago: la família, els amics, poder ajudar als altres i estar amb la meva mestra.
Marc: família, jugar amb els cosins i els amics.
Julio: estar amb els meus amics, que m'ajuden molt.
Laia: família, viatjar, estar amb els amics i sobre tot amb Ari.
Daniela: la meva família, els amics, el meu ca, poder ajudar als meus guelos i estar amb la meva mestra.
Catalina: els meus amics i la meva germana.
Olivia: la família, els amics i el meu hamster.


Bones reflexions a on les coses materials no varen estar massa presents.
Acte seguit varen poder veure que hi havia dins del cofre; un mirall a on veien les seves cares reflectides.

Bona conversa final a on varen comprovar la importància d'estimar-nos molt a naltros mateixos i fer tot el que poguem per aconseguir la felicitat.

Aquestes varen ser les seves cares després de veure el que hi havia dins:

























Comentaris