Aquesta setmana ha arribat al seu final el nostre projecte.
Les tres darreres setmanes les hem dedicat a elaborar el nostre producte final: un mapa del món a on queden reflectides les diferents temperatures dels oceans, i quins animals aquàtics poden viure a cada situació i temperatura.
Treballant aquestos continguts hem pogut arribar a moltes reflexions interesants que ens han ajudat a entendre millor molts aspectes del mon en què vivim.
El producte final ha tengut diverses fases:
- En la primera, els alumnes varen fer a casa una feina relacionada amb tot el que havíem estudiat fins aquell moment: triar tres animals aquàtics, i explicar per escrit les seves principals característiques i quin o quines era la seva localització damunt del nostre planeta.
- Una vegada tota aquesta informació va estar a classe, la varen treballar per equips. Cada membre de l'equip havia d'explicar als altres allò que havia aprés dels seus 3 animals aquàtics, i tots els membres emplenaven una graella amb aquesta informació.
Tothom explica la seva feina, i tothom escolta als seus companys i companyes.
- Després vàrem preparar el mapa a on haviem d'ubicar tots els animals: localització de continents i oceans i representació de les temperatures d'aquestos últims.
- Per últim, també per equips, penjada de totes les fotografies en el punt a on hem descobert que aquestos viuen.
Les tres darreres setmanes les hem dedicat a elaborar el nostre producte final: un mapa del món a on queden reflectides les diferents temperatures dels oceans, i quins animals aquàtics poden viure a cada situació i temperatura.
Treballant aquestos continguts hem pogut arribar a moltes reflexions interesants que ens han ajudat a entendre millor molts aspectes del mon en què vivim.
El producte final ha tengut diverses fases:
- En la primera, els alumnes varen fer a casa una feina relacionada amb tot el que havíem estudiat fins aquell moment: triar tres animals aquàtics, i explicar per escrit les seves principals característiques i quin o quines era la seva localització damunt del nostre planeta.
- Una vegada tota aquesta informació va estar a classe, la varen treballar per equips. Cada membre de l'equip havia d'explicar als altres allò que havia aprés dels seus 3 animals aquàtics, i tots els membres emplenaven una graella amb aquesta informació.
Tothom explica la seva feina, i tothom escolta als seus companys i companyes.
- Després vàrem preparar el mapa a on haviem d'ubicar tots els animals: localització de continents i oceans i representació de les temperatures d'aquestos últims.
- Per últim, també per equips, penjada de totes les fotografies en el punt a on hem descobert que aquestos viuen.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada