LA MALETA

Fa dos setmanes vàrem començar l'activitat de "la maleta", i la portarem a terme durant tot el curs.
Cada setmana farà l'activitat un alumne o mestre, i aquest haurà de portar a l'aula 3 o 4 objectes que el representin i que el facin feliç enel seu dia a dia.
A continuació, les tres primeres maletes del curs.


CARMEN

Vaig portar una foto de la meva família. És el millor que tenc en el món, i les aventures al seu costat m'encanten. La foto és a la platja, ja que m'agrada molt sortir de casa amb ells 😊
Tambè un altaveu. M'agrada molt escoltar música en el meu temps lliure, i sempre que es pot, sona música a casa. M'agrada molt cantar, encara que no ho faig mica bè.
Per últim, una llibreta que representa la meva feina, ja que és a on vaig apuntant totes les idees que se m'ocorren. Sóc mestra i la meva professió m'encanta.





JÚLIA

El passat dia 1 d'octubre ens va presentar la seva maleta.
Ho va fer súper bé i estava molt contenta de ser la primera en portar a terme l'activitat.
Va portar unes fulles de garrover, i ens va explicar que representaven el seu amor pel camp, ja que li encanta passar temps allí. 
La seva bruixola, que porta moltes vegades quan va a passetjar pel camp, i que diu és molt important per no perder-se, li dona seguretat i amb ella sap que sempre sabria anar direcció cap al mar.
Per últim un coral, ja que li encanta bussejar i investigar el fons marí.











AITOR

Ell va ser l'encarregat de portar la seva maleta dia 8 d'octubre.
Estava molt emocionat, i va aconseguir emocionar-nos als altres, mirau quines cares d'atenció en els seus companys i companyes.
El primer objecte va ser un llibre. Diu que li agrada molt aprendre coses noves, investigar i tenir sempre llibres a on poder buscar informacions interesants. Aquest en concret l'ha portat perque tambè tè informació sobre el fons marí, el nostre projecte.
El segon objecte, unes guantilles de kàrate. Li agrada molt fer esport. Explica que és molt important per a que el cos estigui sa, i que ell vol estar fort i crèixer molt.
Per últim, una figura de dinosaure. Li encanten! Li interesa molt tot allò relacionat amb la prehistòria, i ens explica que en té molts més a casa. Aquest en particular li varen regalar com a recompensa per haver-se portat súper bé.











Comentaris

  1. Gracias Carmen por el grandisimo trabajo q haces!!!! Enhorabuena por que nos sentimos muy agradecidos por tu esfuerzo y dedicacion!!!!! Aitor y familia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada