DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP

Al llarg del curs, portarem a terme activitats amb l'objectiu de crear vincles més forts dins del grup, coneixer-mos millor i afavorir bones relacions entre els alumnes. Són les anomenades dinàmiques de cohesió de grup.
Aquí us deix alguns exemples que hem fet les darreres setmanes.


EL COR AMIC

Ens deim què ens agrada de l'altra persona, i li regalem un cor. Aquí teniu la conversa, va ser preciosa.

Carmen a Roger: "m'encanta veure el teu somriure"
Roger a Pol: "m'agrada molt jugar amb tu"
Pol a Rubén: "jugar amb tu"
Rubén a Iago: "m'encanta ser el teu amic"
Iago a Teo: " m'agrada que els dos som molt amics"
Teo a Mario: "som amics i jugam junts"
Mario a Olivia: "m'agrada el teu somriure i jugar amb tu"
Olivia a Sara: " som les millors amigues"
Sara a Julia: "m'agrada anar amb tu a natació perque ho passem molt bé"
Julia a Carmen: "m'agrada la teva forma de parlar amb naltros i el teu somriure"
Carmen a Davyd: "m'encanta com t'estàs esforçant en tot"
Davyd a Aitor: "m'agrada jugar amb tu"
Aitor a Bruno: "m'agrada com parles i que ets molt intel·ligent"
Bruno a Nerea: "m'agrada molt el teu somriure"
Nerea a Laura M: "m'agrada jugar amb tu"
Laura M a Marc: "m'agrades perque ets molt divertit"
Marc a Leo: " t'estim molt i m'agrada el teu somriure"
Leo a Julio: "m'agrades molt, ets el meu millor amic"
Julio a Ariel: "m'agrada molt jugar amb tu i Leo"
Ariel a Daniela: "m'agrades perque riem molt junts"
Daniela a Laia: "m'agrada els teus ulls i el teu somriure"
Laia a Catalina: "t'estim molt"
Catalina a Silvana: "m'agrada jugar amb tu"



































LA TORRE

Per equips, aconseguir fer la torres més alta amb els materials que es donen. Molt divertida i útil per ensenyar la importància del bon treball en equip.



























L'ARBRE DE SEGON B

Activitat plàstica a on tots els nostres companys han d'estar presents a la nostra obra:

Primer: pintam el nostre arbre amb color negre, li posam un nom.
Segon: amb els dits, posem fulles a l'arbre i abaix d'aquest. Primer els membres del meu equip, després anam rotant per poder posar la meva ditada a tots els arbres dels companys.
A la conversa final hi ha una conclusió clara: l'obra ha quedat molt més polida després de la col·laboració de tots i totes.



























Comentaris