Ja el tenim a classe!
Ens ha costat molt d'esforç però ho hem aconseguit.
Fa dos setmanes vàrem començar a parlar sobre els conflictes que sorgien diàriament a l'aula, i pels quals era necessari trobar una solució entre tots.
Realitzàrem dos assemblees a on sortiren les següents conclusions:
- Per solucionar problemes hi ha que parlar.
- Necessitem un espai a on poder fer-ho, ja que la mestra ens pot ajudar, però naltros hem d'aprendre tambè a solucionar els conflictes.
Així, acordàrem formar un petit racó per poder solucionar problemes, amb el nom de "Racó boca-orella", ja que són les dos parts més importants en aquest procés.
Després, els alumnes varen fer un llistat per equips de les coses que es podien fer a aquest racó (parlar, escoltar, estimar-se, abraçar-se, donar petons...)
I tambè vàrem pensar com arribaríem a aquest racó (enfadats, amb ràbia, tristos...) i com ens sentiríem després si aconseguíem arreglar el nostre problema (feliços, contents, amb ganes d'abraçar al nostre amic o amiga...)
Així ho varen interpretar els alumnes, un gran treball...
I aquí el nostre racó acabat, ara a donar-li bon ús!
Ens ha costat molt d'esforç però ho hem aconseguit.
Fa dos setmanes vàrem començar a parlar sobre els conflictes que sorgien diàriament a l'aula, i pels quals era necessari trobar una solució entre tots.
Realitzàrem dos assemblees a on sortiren les següents conclusions:
- Per solucionar problemes hi ha que parlar.
- Necessitem un espai a on poder fer-ho, ja que la mestra ens pot ajudar, però naltros hem d'aprendre tambè a solucionar els conflictes.
Així, acordàrem formar un petit racó per poder solucionar problemes, amb el nom de "Racó boca-orella", ja que són les dos parts més importants en aquest procés.
Després, els alumnes varen fer un llistat per equips de les coses que es podien fer a aquest racó (parlar, escoltar, estimar-se, abraçar-se, donar petons...)
I tambè vàrem pensar com arribaríem a aquest racó (enfadats, amb ràbia, tristos...) i com ens sentiríem després si aconseguíem arreglar el nostre problema (feliços, contents, amb ganes d'abraçar al nostre amic o amiga...)
Així ho varen interpretar els alumnes, un gran treball...
I aquí el nostre racó acabat, ara a donar-li bon ús!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada