LES DENTS: LA SEVA FUNCIÓ I LES PARTS


L'ALTRE DIA VAREM VEURE UN VÍDEO QUE EXPLICAVA EL NOM DE LES DENTS I LA SEVA FUNCIÓ. 
PRÈVIAMENT HAVIEM MIRAT TOTA LA DOCUMENTACIÓ QUE VAREN PORTAR ELS INFANTS AMB L'AJUDA DE LES SEVES FAMÍLIES SOBRE LES DENTS.


AQUESTA VEGADA ELS INFANTS PORTAVEN UNES MEDALLES ON LA IMATGE DEIA LA FUNCIÓ QUE TENIEN A L'HORA DE TREBALLAR EN EQUIP.




CADA EQUIP TÉ UN COLOR DIFERENT.
 SEGONS EL COLOR DEL LOGOTIP.

TSUNAMI: MEDALLES DE COLOR BLAU.
HAMSTERS: MEDALLES DE COLOR TARONJA.
DINOSAURES: MEDALLES DE COLOR VERD.
SUPERHEROIS: MEDALLES DE COLOR VERMELL.
LEGO: MEDALLES DE COLOR GROC


LA DARRER VEGADA QUE VAREM TREBALLAR COOPERATIVAMENT ELS INFANTS VAREN CRIDAR MOLT.
VAREM FER UNA CONVERSA I VAREM DECIDIR ENTRE TOTS QUE ELS MEMBRES DELS EQUIPS TINDRÍEN UN CÀRREC PER MILLORAR LA NOSTRA FEINA QUAN TREBALLÉSSIM COOPERATIVAMENT.


ELS CÀRRECS SÓN: 

-SECRETARI: ESCRIU EL PLA D'EQUIP.


UNA VEGADA QUE TOTS ELS EQUIPS HAN ACABAT LA FEINA, HAN D'OMPLIR AQUEST FULL
PER SABER  SI HA ANAT BÉ LA FEINA, SI CADA MEMBRE DE L'EQUIP HA DESENVOLUPAT BÉ EL SEU CÀRREC I SI S´HA DE MILLORAR ALGUNA COSA,




- VIGILANT: VIGILA QUE TOTS ELS MEMBRES DE L'EQUIP TREBALLIN I QUE CONTROLIN EL TO DE VEU.

- RESPONSABLE DEL MATERIAL: S'ENCARREGA D'AGAFAR EL MATERIAL NECESSARI I RECOLLIR-LO QUAN S´HAGI ACABAT LA FEINA.

- AJUDANT: AJUDA ALS ALTRES MEMBRES DE L'EQUIP.

- PORTAVEU: EXPLICA A LA RESTA DELS COMPANYS LA FEINA QUE HA FET EL SEU EQUIP







ESTAM VEIENT EL VÍDEO SOBRE LES DENTS







QUAN  VAREM ACABAR DE VEURE EL VÍDEO PARLAREM SOBRE EL QUE HAVÍEM VIST I SOBRE LA FEINA QUE HAVÍEM DE FER.

A CONTINUACIÓ VAREN MARCAR EL CÀRREC QUE TENIEN EN AQUESTA SESSIÓ.







CADA MEMBRE DE L'EQUIP VA MARCAR QUINA FUNCIÓ TENIA EN AQUELLA ACTIVITAT.
NO SEMPRE TINDRAN EL MATEIX CÀRREC, HAN D'ANAR CANVIANT


 VAREN COMENÇAR A FER LA FEINA.

DINÀMICA: FOLI GIRATORI

HAVIEN D' ESCRIURE EL NOM DE LES DENTS I LA SEVA FUNCIÓ










QUAN ELS EQUIPS VAREN ACABAR  DE FER LA FEINA, EL SECRETARI VA  
 OMPLIR EL PLA D'EQUIP.





ENS VAREM ADONAR DE QUE NO PODIEM AVALUAR ALS PORTAVEUS JA QUE NO ENS HAVIEN EXPLICAT LA FEINA. 
COM JA NO VAREN TENIR TEMPS, AL DIA SEGÜENT ELS PORTAVEUS DE CADA EQUIP ENS VAREN COMENTAR LA FEINA QUE HAVIEN FET I SI HAVIA ANAT TOT BÉ.







QUAN TOTS ELS PORTAVEUS ENS VAREN EXPLICAR LA FEINA DELS SEUS EQUIPS, ELS PORTAVEUS VAN SER AVALUATS.





PARTS DE LES DENTS.

MITJANÇANT CONVERSES, LLIBRES, VIDEOS QUE HEM ANAT VEIENT I EL MATERIAL QUE VAREN PORTAR ELS INFANTS VAREM DESCOBRIR QUE DE DINS LES DENTS ESTÀ LA DENTINA, HI HA NERVIS, REG SANGUINI...

MITJANÇANT LA DINÀMICA FOLI GIRATÒRI ELS INFANTS VAREN ESCRIURE LES PARTS DE LES DENTS AMB L'AJUDA D'UN MODEL.












QUAN VAREN ACABAR LA FEINA CADA PORTAVEU DE CADA EQUIP ENS VA EXPLICAR COM  ELS HI HAVIA ANAT, SI HAVIEN TINGUT ALGUNA DIFICULTAT, SI HAVIEN TREBALLAT TOTS... JA QUE NO ELS VA DONAR TEMPS DE FER EL PLA D'EQUIP.










Comentaris