L'ALTRE DIA VAIG PORTAR UNES FOTOS DE DIFERENTS GATETS.
LES VAIG AFERRAR A LA PISSARRA I LES VÀREM OBSERVAR.
- QUÈ SÓN? VAIG PREGUNTAR.
I TOTS CONTESTAREN QUE EREN GATETS.
A PARTIR D'AQUÍ COMENÇÀREM UNA CONVERSA DE QUE COM SABIEN QUE EREN GATETS SI NO N'HI HAVIA CAP IGUAL.
TOTS VAREN COMENÇAR A DIR-ME ALGUNES DE LES CARACTERÍSTIQUES FÍSIQUES D'AQUESTS COM PER EXEMPLE QUE TOTS TENEN CUA, BIGOTIS, ORELLES PUNTIAGUDES, QUE N'HI HA DE DIFERENTS COLORS I TAMANYS I TAMBÉ QUE N'HI HA AMB MÉS PÈL QUE ALTRES... PERÒ QUE TOTS EREN GATS.
APROFITANT TOT EL QUE EM VAREN CONTAR ELS INFANTS SOBRE LES IMATGES DELS GATS, VAIG BUSCAR A DIFERENTS NENS I NENES DE L'ESCOLA AMB DIFERENTS CARACTEÍSTIQUES FÍSIQUES.
VÀREM OBSERVAR ALS INFANTS I ARRIBÀREM A LA CONCLUSIÓ DE QUÈ ENCARA QUE SIGUEM DIFERENTS PER FORA, ÉS A DIR FÍSICAMENT, TOTS SOM PERSONES.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada