BUSCAM NOM PER LA NOSTRA CLASSE
MITJANÇANT UNA CONVERSA, ELS INFANTS DECIDEIXEN QUE NO VOLEN CONTINUAR AMB EL NOM DE LA CLASSE DEL CURS ANTERIOR.
A PARTIR D’AQUÍ INICIAM UNA PLUJA D’IDEES.
ELS BOIXOS/ES VOTEN EL QUE MÉS ELS HI AGRADA. EL MÉS VOTAT HA ESTAT ELS GATETS. |
FEM EL CARTELL DEL NOM DE LA CLASSE.
REALITZAM FEINETES RELACIONADES AMB ELS GATETS
ELS INFANTS DE CADA TAULA TRIEN EL GATET QUE MÉS ELS HI HA AGRADAT I EL PINTEN DEL COLOR QUE VOLEN.
AIXÍ ENS ÉS MÉS FÀCIL DIFERENCIAR LES TAULES.
PINTAM UNS GATETS PER POSAR A LA NOSTRA PORTA
ACTIVITATS QUE FEIM A L’AULA AMB L’AJUDA DE LA FAMÍLIA
LA CAPSA DE LLETRES I LA CAPSA DE NÚMEROS
AQUESTES ACTIVITATS ENS PERMETEN TREBALLAR AMB FAMILIA I ÉS UNA MANERA DE TREBALLAR LECTO-ESCRIPTURA I LÒGICA- MATEMÀTICA
LA CAPSA SORPRESA
A PARTIR DE LA CAPSA SORPRESA PODEM TREBALLAR LES CARACTERÍSTIQUES DEL OBJECTE.
ÉS LA CAPSA QUE MÉS AGRADA ALS INFANTS.
ALBUM VIATGER
LES FOTOS QUE PODEM TROBAR SÓN LES QUE ELS INFANTS VAREN PORTAR QUAN VAREN SER ELS PROTAGONISTES DE LA SETMANA A 3 ANYS.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada