MUNTAM LA NOSTRA CLASSE
QUAN ARRIBAM A LA CLASSE ENS ADONAM DE QUE ESTÀ BUIDA, NO HI HA CARTELLS, NI DIBUIXOS. A PARTIR DE LES NECESSITATS QUE VAN SORGINT LI HI COMENÇAM A DONAR VIDA.
RECORDAM, PARLAM I ESCOLTAM ALS INFANTS DEL QUE PENSEN SOBRE EL QUE HI HA D’HAVER A LA CLASSE.
. |
FEIM ELS NOSTRES CARTELLS PELS PENJADORS I ELS POSAM ON VOLEM.
POSAM LES FOTOS AL BANY PER PODER PENJAR LES NOSTRES TOVALLOLES.
A POC A POC ANAM MUNTAN L'ASSEMBLEA.
L’ASSEMBLEA ÉS UN ESPAI ON ELS INFANTS ES TROBEN CADA DIA I ENS CONTEN LES SEVES EXPERIÈNCIES.
EN AQUEST ESPAI ELS AJUDA A SER CONSCIENTS DE QUI HA VINGUT, DEL DIA DE LA SETMANA, QUIN DIA CORRESPON AL CALENDARI, L’HORARI…
TAMBÉ TREBALLAM ASPECTES DE ´LÒGICA-MATEMÀTICA, LECTO-ESCRIPTURA I ALTRES COM SABER ESPERAR EL TORN DE PARAULA, ESCOLTAR…
ES POT OBSERVAR UNA EVOLUCIÓ DE L'ASSEMBLEA DESDE PRINCIPI DE CURS FINS ARA. |
ELS RACONS DE L’AULA
ELS RACONS D'AULA SÓN ESPAIS ON CADASCUN D'ELLS TENEN OBJECTIUS ESPECÍFICS PERÒ TAMBÉ TENEN ALTRES COMUNS COM EL DE RELACIONAR-SE, COMPARTIR, RESPECTAR LES NORMES ...
BIBLIOTECA |
PLÀSTICA |
LECTO-ESCRIPTURA |
CONSTRUCCIONS |
RACÓ SENSORIAL |
ON ESTÀ EL RACÓ DE LA CASETA?
ELS INFANTS ES VAREN ADONAR DE QUE NO HI ERA AQUEST RACÓ.
ELS HI VAIG EXPLICAR QUE A LA CLASSE DE 4 ANYS JA NO HI HAURIA EL RACÓ DE LA CASETA SINO QUE ESTARIA EL DEL SUPERMERCAT.
A PARTIR D'AQUÍ COMENÇÀREM A PARLAR DE QUINS MATERIALS ENS FARIEN FALTA PER DONAR VIDA AL NOSTRE RACÓ.
CLASSIFICAM TOTS ELS MATERIALS BUITS QUE ENS HAN PORTAT LES FAMÍLIES SEGONS LES CARACTERÍSTIQUES D'AQUESTS
JUGAM |
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada