MUNTAM LA CLASSE


  MUNTAM LA NOSTRA CLASSE

QUAN ARRIBAM A LA CLASSE ENS ADONAM  DE QUE ESTÀ BUIDA, NO HI HA CARTELLS, NI DIBUIXOS.    A PARTIR DE LES NECESSITATS QUE VAN SORGINT LI HI COMENÇAM A DONAR VIDA.

RECORDAM, PARLAM I ESCOLTAM ALS INFANTS DEL QUE PENSEN SOBRE EL QUE HI HA D’HAVER A LA CLASSE.

.

  FEIM ELS NOSTRES CARTELLS PELS PENJADORS I ELS POSAM ON VOLEM.


















POSAM LES FOTOS AL BANY PER PODER PENJAR LES NOSTRES TOVALLOLES.













A POC A POC ANAM MUNTAN L'ASSEMBLEA.


L’ASSEMBLEA ÉS UN ESPAI ON ELS INFANTS ES TROBEN CADA DIA I ENS CONTEN LES SEVES EXPERIÈNCIES.
EN AQUEST ESPAI  ELS AJUDA A SER CONSCIENTS DE QUI HA VINGUT, DEL DIA DE LA SETMANA, QUIN DIA CORRESPON AL CALENDARI, L’HORARI…
TAMBÉ TREBALLAM ASPECTES DE ´LÒGICA-MATEMÀTICA,  LECTO-ESCRIPTURA I ALTRES COM SABER ESPERAR EL TORN DE PARAULA, ESCOLTAR…









ES POT OBSERVAR UNA EVOLUCIÓ DE L'ASSEMBLEA  DESDE PRINCIPI DE CURS FINS ARA.



ELS RACONS DE L’AULA

ELS RACONS D'AULA SÓN ESPAIS ON CADASCUN D'ELLS TENEN OBJECTIUS ESPECÍFICS PERÒ TAMBÉ TENEN ALTRES COMUNS COM EL DE RELACIONAR-SE, COMPARTIR, RESPECTAR LES NORMES ...
JOCS COMPARTITS
ORDINADOR


BIBLIOTECA
PLÀSTICA
LECTO-ESCRIPTURA



CONSTRUCCIONS

RACÓ SENSORIAL



ON ESTÀ EL RACÓ DE LA CASETA?

ELS INFANTS ES VAREN ADONAR DE QUE NO HI ERA AQUEST RACÓ.

ELS HI VAIG EXPLICAR QUE A LA CLASSE DE 4 ANYS JA NO HI HAURIA EL RACÓ DE LA CASETA SINO QUE ESTARIA EL DEL SUPERMERCAT.

A PARTIR D'AQUÍ COMENÇÀREM A PARLAR DE QUINS MATERIALS ENS FARIEN FALTA PER DONAR VIDA AL NOSTRE RACÓ.

 HABILITAM UN ESPAI PEL RACÓ

















CLASSIFICAM TOTS ELS MATERIALS BUITS QUE ENS HAN PORTAT LES FAMÍLIES SEGONS LES CARACTERÍSTIQUES D'AQUESTS








JUGAM




Comentaris